piątek, 22 lipca 2011

Rozdział 1

Ta, jestem Emma. Nie wiem czy mogę powiedzieć, że jestem brzydka, ale chodzącą pięknością na pewno nie jestem... Mam 17 lat, wolę nie wspominać o mojej zwariowanej rodzince, zresztą i tak się gdzieś pokaże;/  Można powiedzieć, że jestem pechową dziewczyną, szczególnie jeśli chodzi o chłopaków... Albo to oni przynoszą mi pecha albo już sama nie wiem. Moje życie towarzyskie ograniczało sie do tego, że wychodziłam z moją najlepszą przyjaciółką do kina. O! Bym zapomniała o mojej najlepszej przyjaciółce, ma na imię Diana. Czasami strasznie mnie wpienia, ale gdyby nie ona to chyba bym już była w wariatkowie, no cuż. Jest straszną flirciarą, troche jej tego zazdroszcze, bo ma lepsze powodzenie u chłopaków ode mnie, ba! Lepsze, o niebo lepsze! Eh... No ale po tym spotkaniu moje życie towarzyskie "troszkę" się zmieniło...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz